*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
*Лімітована гранична швидкість. Усі значення наведені з урахуванням використання інтелектуальної технології Стоп/Старт. Маса транспортного засобу вказана для базової комплектації. Додаткові опції можуть вплинути на значення маси. Наведені цифрові значення отримано в результаті локальних заводських випробувань, які проводились відповідно до законодавства ЄС. Фактичний рівень споживання палива може відрізнятись від показників цих тестів; дані значення наведено лише у цілях порівняння.
Jaguar докладає максимум зусиль для створення самих безпечних, потужних і надійних седанів, спортивних автомобілів і позашляховиків на світовому ринку.
Надійність та якість є пріоритетними на всіх етапах нашої роботи - коли дизайнер створює свій перший начерк, а інженер робить точні розрахунки, коли автомобіль долає багато тисяч кілометрів в віртуальних, лабораторних та польових випробуваннях та під час виробництва, збірки і доставки наших автомобілів.
Саме тому щороку ми інвестуємо 13 мільйонів фунтів стерлінгів в програмне і апаратне забезпечення для нашої передової системи автоматизованого проектування (CAE). Саме вона дозволяє нам проектувати компоненти швидше і з більшою точністю. Також їх можна випробовувати та оптимізувати, долаючи безліч кілометрів в ході віртуальних випробувань перед створенням реальних зразків. Завдяки цьому, при виробництві моделі, тест-драйв скорочується більш ніж на 1,2 мільйона кілометрів, а викиди CO22 - на 290 тонн.
Саме тому кожна коробка передач проходить 12-тижневе безперервне стендове випробування в наших високотехнологічних лабораторіях, де за короткий проміжок часу моделюється 10-річний цикл експлуатації з пробігом 240 000 км. Саме тому ми випробовуємо автомобілі при температурі -40ºC в лісах на півночі Швеції або + 50ºC в пустелях Арізони і Дубая і на високошвидкісних трасах в італійському місті Нардо, перед тим, як відправити їх «відкатати» 8000 кілометрів по «Північній петлі» траси Нюрбургрінг у Німеччині. Все це заради того, щоб переконатися в працездатності всіх систем і функцій в реальних умовах і «дати добро» на розробку.
Саме тому після випуску автомобіля Jaguar колінчастий вал його двигуна Ingenium матиме похибиа не більше 0,003 мм, що становить 6 відсотків товщини людської волосини, а також надзвичайно низькі витрати палива, що становить всього 3,8 л/100 км (75 миль на галон), і рівень викидів CO2, що дорівнює 109 г/км. Саме тому високотехнологічні лазери і камери виконують контроль якості кожного шасі за 168 параметрами і перевіряють, чи не перевищує похибка зазорів між панелями +/- 0,5 мм, до того, як ми приступимо до останнього випробування зливою, коли на автомобіль виливається 6000 літрів води.
"Автомобілі Jaguar Land Rover розробляються із застосуванням передових методів проєктування, - зазначає керівник підрозділу проектування Нік Роджерс. - Завдяки цьому ми пропонуємо нашим клієнтам автомобілі, які їм ідеально підходять та які здатні радувати протягом усього терміну експлуатації. Jaguar Land Rover є найбільшим інвестором в проєктування й розробку в Великобританії. У 2014/2015 фінансовому році ми витратили на це 3,1 мільярда фунтів стерлінгів. Крім того, нещодавно ми значно розширили наші можливості в проєктуванні, що дозволило нам швидше та ефективніше створювати й виводити на ринок привабливі автомобілі, які відрізняються підвищеними міцністю та надійністю.”
Jaguar Land Rover поєднує спеціальні знання, запозичені зі сфери високих технологій, таких як аерокосмічна галузь промисловості і Formula 1™, щоб кардинально змінити принцип розробки автомобілів і домогтися рівнів потужності й продуктивності, яких неможливо досягти традиційним шляхом.