Повністю електричний кросовер Jaguar отримав найвідомішу німецьку автомобільну нагороду –«Золоте кермо». I-PACE здобув перемогу в категорії середньорозмірних кросоверів, випередивши Audi Q3 і Seat Tarraco.
Спроектований і розроблений у Великобританії, I-PACE був створений з нуля як кращий у світі електромобіль преміум-класу, а також ідеальний автомобіль для поціновувачів Jaguar. Поєднання продуктивності спорткара, нульового рівня викидів, виключної вишуканості і практичності повного приводу роблять I-PACE кращимвибором у своєму сегменті.
Літій-іонний акумулятор ємністю 90 кВт-год забезпечує запас ходу до 470 км і здатний заряджатися від 0 до 80% лишеза 40 хвилин (100 кВт постійного струму). Два легких, компактних і ефективних двигуна Jaguar забезпечують сумарну потужність 400 к.с. і крутний момент 696 Нм, а від 0 до 100 км на годину автомобіль розганяється всього за 4,7секунди.
Нагороду «Золоте кермо» прийняв генеральний директор Jaguar Land Rover доктор Ральф Шпет на церемонії нагородження у Берліні, зазначивши:«В рамках концепції нульового впливу на навколишнє середовище Jaguar Land Rover переслідує амбітну мету: створити екологічно чисту економіку замкнутого циклу. I-PACE Jaguar – це яскраве і творче втілення нашого бачення, це захоплюючий електромобіль, що не забруднює навколишнє середовище.Як британський виробник автомобілів преміум-класу, ми раді завоювати "Золоте кермо" в рамках набільшвимогливого і конкурентного світового ринку автомобілів преміум-класу. Ця нагорода є однією з багатьох престижних нагород, отриманихI-PACE. Ми будемо використовувати це визнання, докладаючи всіх зусиль для надання нашим клієнтам інноваційних автомобілів. Я дякую читачам і експертам, які проголосували за I-PACE, за цю нагороду, якою вони відзначили сміливість і прогресивне мислення наших дизайнерів та інженерів».
Для 43-й премії «Золоте кермо» мільйони читачів AutoBild і споріднених видань із більш ніж 20 європейських країн, а також читачі тижневоїгазети Bild am Sonntag обиралисвої улюблені авто. Після підрахунку голосів 21 фіналіст – по три в кожній з семи категорій – був ретельно випробуваний журі на трасі Lausitz-Ring, до складу якого увійшли гонщики, провідні журналісти та інші автомобільні експерти. Журі приділяло особливу увагу динаміці руху, підключенню, конструкції і загальній вартості володіння.